Technologie 3D
Druk 3D – umożliwia tworzenie trójwymiarowych obiektów poprzez nanoszenie warstw materiału. Pozwala na realizację różnorodnych projektów, od prototypów po finalne produkty.
Modelowanie 3D – proces tworzenia trójwymiarowych modeli komputerowych, które mogą być wykorzystane do wizualizacji, animacji, projektowania produktów i wielu innych zastosowań.
Filamenty – materiały stosowane w druku 3D, które poddawane są topnieniu i nanoszone warstwami, tworząc trójwymiarowe obiekty. Filamenty mogą być wykonane z różnych materiałów, takich jak plastik, metal, drewno czy elastomery.
Skan 3D – technologia umożliwiająca przekształcenie rzeczywistych obiektów w modele trójwymiarowe za pomocą specjalnego skanera.
Robotyka i Programowanie
Robotyka i programowanie to interdyscyplinarne podejście, które rozwija umiejętności technologiczne i kreatywne myślenie uczniów.
Poprzez projektowanie, budowanie i programowanie robotów, uczniowie zdobywają praktyczne doświadczenie w obszarze nauki STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) oraz rozwijają umiejętności rozwiązywania problemów i pracy zespołowej.
Technologia VR
Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) dla szkół to innowacyjne narzędzie, które umożliwia uczniom odkrywanie i eksplorowanie nowych światów w sposób immersyjny i interaktywny.
Dzięki urządzeniom VR, uczniowie mogą przenieść się do odległych miejsc, odkrywać naukowe zjawiska lub praktykować umiejętności w bezpiecznym środowisku wirtualnym, co intensyfikuje proces uczenia się i rozwija wyobraźnię.
Wykorzystanie technologii VR w szkołach stwarza unikalne możliwości edukacyjne, inspirując uczniów i przygotowując ich do cyfrowej przyszłości.
Sprzęt Foto/Video
Oferujemy również szeroki asortyment sprzętu foto/video w tym:
- Aparaty
- Kamery
- Statywy
- Miksery TV
- Kompletne Studia TV
Pracownia Techniczna
W ramach projektu Laboratoria Przyszłości, każda szkoła może zostać wyposażona w nowoczesny sprzęt, wspierający rozwijanie pasji ucznia i zdobywanie przez niego kompetencji z zakresu inżynierii, technologii i nauk ścisłych.
- Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka
- Pistolet do klejenia na gorąco
- Suwmiarka
- Zapasowy zestaw bitów do wkrętarki akumulatorowej
- Zestaw wkrętaków
- Pirograf do drewna
- Stacja lutownicza
- Piła
- Obcęgi i szczypce
- Zestaw pilników ślusarskich
- Cyrkiel ślusarski traserski na ołówek
- Ściągacz do izolacji
- Pojemniki warsztatowe
- Zestaw haczyków warsztatowych
- Skrzynka narzędziowa
Pracownia Plastyczna
Pracownia plastyczna w szkole to specjalne miejsce, które zapewnia uczniom możliwość rozwijania swojej kreatywności i umiejętności artystycznych.
Przykładowe elementy pracowni plastycznej:
Stoły i krzesła: Wygodne i stabilne meble, na których uczniowie mogą pracować,
Palety: Płytki lub palety mieszające, na których można układać farby i mieszać, kolory
Farby, pędzle, ołówki, kredki, pastele,
Nożyczki i kleje,
Modelina lub glina,
Dłuta, noże do rzeźbienia, narzędzia do wycinania,
Stojaki na prace,
Pojemniki i organizatory.
Pracownia Krawiecka
Pracownia krawiecka w szkole to specjalne miejsce, gdzie uczniowie mają możliwość rozwijania swoich umiejętności w dziedzinie krawiectwa i projektowania mody. Jest to przestrzeń, w której uczniowie mogą uczyć się szycia, tworzyć własne projekty i eksperymentować z różnymi materiałami.
- Maszyny do szycia
- Nożyczki do tkanin
- Igły i nici
- Piny i agrafki
- Wykałaczki i rozpruwacze
- Taśmy miernicze i linijki
- Kredki krawieckie
- Stoły do cięcia i prasowania
- Zestawy guzików i zatrzasków
- Narzędzia do obróbki końcówek (przewracarki)
- Narzędzia do prasowania (żelazka, deski do prasowania, parownice)
Pracownia Kulinarna
W ramach programu Laboratoria Przyszłości szkoły podstawowe mogą wyposażyć pracownię w sprzęt kuchenny. Nauka obsługi podstawowych sprzętów AGD oraz korzystanie z przepisów kulinarnych, odmierzanie gramatur, łączenie ze sobą składników.
- Zestaw garnków z pokrywkami i patelnie
- Waga kuchenna
- Blender, robot kuchenny, mikser, opiekacz
- Zlewozmywak
- Blat
- Szafka zamykana na klucz
Pracownia Audio-Wideo
Wykorzystaj możliwość wyposażenia placówki w pracownię audio-wideo dzięki dofinansowaniu uzyskanemu w Programie Laboratoria Przyszłości. Zaoferuj uczniom możliwość kształcenia na najwyższym poziomie i rozwoju ich zainteresowań.
W skład pracowni audio-wideo mogą wchodzić:
- Aparat fotograficzny
- Kamera przenośna cyfrowa
- Oświetlenie
- Statyw
- Mikrofon kierunkowy
- Mikroport
- Greencsreen
- Konsola / Mikser dźwięku
- Gimbal
- Dyktafon